نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

نتیجه بازی آرسنال و بورنموث+ ویدئو گل‌ها| شاگردان آرتتا همچنان روی دور برد

  • کد خبر: ۱۲۲۰۳۵
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
نتیجه بازی آرسنال و بورنموث+ ویدئو گل‌ها| شاگردان آرتتا همچنان روی دور برد
توپچی‌های لندن در مصاف با بورنموث در لیگ برتر جزیره باز هم پیروز شدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته سوم لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۵ دیدار از عصر امروز آغاز شد و تیم ارسنال موفق شد در مهمترین رقابت شنبه، ۳ بر ۰ بورنموث را شکست دهد.

اودگارد ۲ بار و سالیبا ۱ بار برای شاگردان آرتتا گلزنی کردند تا این تیم با ۹ امتیاز صدرنشین جدول شود. در آن سو بورنموث هم با قبول این شکست، ۳ امتیازی باقی ماند و فعلا در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. خسوس در این بازی گلزنی کرد، اما با VAR رد شد.

در هجده سال اخیر برای نخستین بار است که آرسنال لیگ را با سه برد پیاپی آغاز می‌کند. آخرین باری که آرسنال موفق به ثبت چنین رکوردی شد، آرسن ونگر مربی این تیم بود.

در دیگر بازی‌ها تاتنهام هم با ۱ گل از سد وولوز گذشت تا شاگردان کونته ۷ امتیازی شوند. ناتینگهام فارست و اورتون به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند و لستر هم با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل ساوتهمپتون شکست خورد. به این ترتیب راجرز و تیمش در بحران قرار گرفتند و از ۳ هفته تنها ۱ امتیاز مقابل برنتفورد اندوخته‌اند.

پالاس هم با نتیجه ۳ بر ۱ از سد استون ویلا گذشت. زا‌ها ستاره این بازی بود و ۲ گل به ثمر رساند. برنتفورد هم که هفته قبل با پیروزی ۴ بر ۰ مقابل یونایتد خبرساز شده‌بود، امروز در برابر فولام تازه وارد با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. سامان قدوس، لژیونر ایرانی باشگاه برنتفورد امروز بالاخره فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و هفت دقیقه برای این تیم به میدان رفت، هرچند حضور قدوس هم چاره ساز نبود و برنتفورد با شکست زمین مسابقه را ترک کرد.

ساعت بازی منچسترسیتی و نیوکاسل

در ادامه رقابت‌های لیگ جزیره فردا از ساعت ۱۷:۳۰ چلسی به مصاف لیدز می‌رود. همزمان با این رقابت، برایتون نیز پذیرای وستهم است و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه اتحاد، منچسترسیتی پذیرای نیوکاسل خواهدبود.

ویدئو گل‌های اودگارد و سالیبا برای آرسنال مقابل بورنموث

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->